Year 2018 and Future Plans || 2018年と今後の計画

Helped by Google Translate || Google翻訳の助けを借りて

At the time I write this, it is the fall of year 2017. It was a great year, I had lots of fun playing WoT with many clans. I now have 41 vehicles with 3 marks and I am proud for each and every one of them that made me a successful tanker with high reputation. But sadly I have to leave because of my busy life with work. I don't know when I will come back, but I will still hang around Twitter and Discord to keep up with the latest updates. Note that I hardly ever post new tweets, like or retweet other people's tweets. Forgive me, for I need to proceed with life. I admit that I have inflicted bad reputation on some people and teams without considering my actions twice. It is too late to say, but I apologise for every damaging action that I did. It is better said than leave it quiet. What happened to my IGN in the game, why can't you find it? Well, it secretly disappeared. *wind blows*, the WG magician pulled off an amazing magic trick! I still function in TG (Totu Gaming), but the occurrences of tournaments and the distribution of super tournament accounts are highly unlikely. However when chances pop up, TG might try signing up for the tournaments. I love that fact that I am the only foreigner in a team with only Japanese people. It help to promote cross-cultural communication and understanding. Thats all for now, I may write more in the future! Keep reading on people!

私がこれを書いていたとき、それは2017年の秋です。それは素晴らしい年でした。私は多くの一族と一緒に遊ぶことが楽しいものでした。私は現在3優等が付いた41台の車両を所有しています。私は、高い評判を得て成功したタンカーにしてくれたそれぞれの人それぞれに誇りを持っています。 しかし、悲しいことに私は仕事で忙しい人生のために出発しなければなりません。 私はいつ帰ってくるのか分からないが、私はまだTwitterとDiscordについて最新のアップデートについていくつもりだ。 新しいツイートを投稿したり、他のツイートをリツイートしたりすることはほとんどありません。 私は人生を進める必要があるので、私を許してください。私は自分の行動を2度も考えずに一部の人々やチームに悪い評判を与えたことを認めます。 あまりにも遅いとは言いますが、私がしたすべての有害な行為についてはお詫びします。 それはそれを静かにしておくより良いと言われています。ゲームでIGNに何が起こったのですが、なぜそれを見つけることができませんか? まあ、それは密かに消えてしまった。 *風が吹く*、WGの魔術師は素晴らしい魔法を引き出した!とにかく、件名の変更:2018計画。私はまだTG(Totu Gaming)で働いていますが、トーナメントの出現やスーパートーナメントアカウントの配布はほとんどありません。 しかし、チャンスがポップアップすると、TGはトーナメントにサインアップしようとするかもしれません。日本人だけのチームで私が唯一の外国人だという事実が大好きです。 異文化間のコミュニケーションと理解を促進するのに役立ちます。今のところそれはすべて、私は将来的にもっと書くかもしれません! 人々を読んでください!




Comments

Popular posts from this blog

Object 268 - 3 Marks of Excellence

M10 RBFM SIROCO - 3 Marks of Excellence

Violence's Favourite TD Locations