About Me

Powered by Google Translate/Google翻訳による翻訳

Player Info/プレーヤー情報

_Violence_ hailing from the [RGZ] clan is an experienced Singaporean WoT player with a lot of clan war and stronghold battles from powerful clans like RAISE and CROWN. Having a passionate hobby of making masochism dreams come true, loves playing the worst or terrible TDs and MTs. Always attempting to join Tier 8 SH from any clan to make friends and learn more about rush kill / sharing health techniques while delivering constant firepower to enemies efficiently.

_Violence_ [RGZ]一族は、RAISEやCROWNのような強力な氏族からの多くの一族戦争と強盗の戦いを経験している、経験豊富なシンガポールのWoT選手です。 マゾヒズムの夢を実現させる情熱的な趣味を持っているのは、最悪の、あるいは恐ろしいTDやMTをプレイするのが大好きです。 Tier 8 SHをいつでも友達と仲間にしようと試み、敵に効率的な火力を効率的に提供しながら、ラッシュを殺し/共有する技術についてもっと学びます。

Q & A:

Q1: Why join Japanese clans? You can't speak Japanese at all.
Q1:なぜ日本の一族に加入するのですか? 日本語は全く話せません。

A1: Joining English speaking clans is boring based on my past experiences although having a better understanding of tactics. I was denied entry into VAE (Vietnamese clan). As I tried opening up to the Japanese people, they allowed my entry. Slowly getting accustomed to their culture, I just managed to fit in comfortably although not knowing the Japanese language. As I opened up further to them, I created a Twitter account to share my learning experiences and enjoyment. Astounded by the great number of Japanese people using Twitter, I continued to use my Twitter account and follow new people who share the latest news, their achievements and their passion of playing WoT. It promotes team spirit building and cultivation.
A1:英語を話す一族に加わることは、私の過去の経験に基づいて、戦術をよりよく理解しながらも退屈です。 私はVAE(ベトナムの一族)への入国を拒否されました。 私は日本人に開放しようとしたとき、彼らは私のエントリを許可しました。 ゆっくりと自分たちの文化に慣れてきて、私は日本語を知らなくても快適に過ごせました。 私が彼らにさらにオープンしたとき、私は自分の学習経験と楽しみを共有するTwitterアカウントを作成しました。 Twitterを使っている日本人の数が多いことに驚いて、私は自分のTwitterアカウントを使い、最新のニュース、彼らの業績、WoTの熱意を分かち合う新しい人たちに続けました。 チーム精神の構築と栽培を促進します。

Q2: Why did you leave stronger clans like RAISE and CROWN, joining RGZ?
Q2:なぜRAISEやCROWNのような強い種族を残してRGZに加わったのですか?

A2: Being strong is one thing, being happy and comfortable is the other thing. Although I win battles and learn more from RAISE and CROWN, I just felt something else was missing: It was general friendship and understanding among members. I remembered that I accidentally clicked on RGZ's clan application button, but after realising that it was an accident I still wanted to try participating with them. As I continued to play with them, I actually got to know them quite well. RGZ's folks accepted me and initiated text communications with me, I was definitely happy to respond to them. It continued until the end of the main CWE event and I eventually left the RGZ clan to open up to more people. But after leaving RGZ, a deep regret stirred inside me. I wasn't able to battle with them and talk to them as closely as I wanted it to be. I quickly returned to RGZ and continue fighting alongside with them until today.
A2:強いことは一つのことです。もう一つは幸せで快適です。 RAISEとCROWNから戦いに出て、多くのことを学んでいますが、他に何か不足していると感じました。一般的な友情とメンバー間の理解でした。 私は誤ってRGZのClanアプリケーションボタンをクリックしたことを思い出しましたが、それが事故であることを認識した後でも私はまだそれらに参加しようと思っていました。 私は彼らと一緒に遊んでいたので、実際にはかなりよく知っていました。 RGZの人々は私を受け入れ、私とテキスト通信を始めました。私は彼らに応えてくれることは間違いありませんでした。 それは主要なCWEイベントの終わりまで続き、私は結局RGZの一族を離れてより多くの人々に開放しました。 しかし、RGZを離れた後、深い後悔が私の中で起こった。 私は彼らと戦い、私が望んでいたほど緊密に話すことができませんでした。 私はすぐにRGZに戻り、今日まで彼らと一緒に戦っていきます。

Q3: You used to play a lot of MT and LT. Why did you convert to playing TD?
Q3:あなたはMTとLTの多くをプレイしていました。 なぜあなたはTDをプレイに変換しましたか?

A3: I wanted a new challenge. Being fast and mobile with 360 degree rotating turrets is really getting boring. Introducing barriers of difficulty into my game play sounded interesting. After torturing myself enough with the Ferdinand, I was able to withstand the pain of being slow and huge. Eventually the Ferdinand became my first Tier 8 TD with 3 marks. I continued my journey with the Jagdtiger and easily acquired the 3 marks. I could then see a bright future ahead of me. Continuing with this new founded playstyle, I joined the masochism club where people would get 3 marks on the worst tanks in the game. Introducing French TDs and many other terrible TDs into my garage, I started playing and learning from their unusual and preventive playstyles, finally getting their 3 marks. This such bloody journey of a damnation continued until today, where I recently got 3 marks on the Foch and the Churchill GC.
A3:私は新しい挑戦が欲しかった。 360度回転するタレットを使用して高速で移動することは本当に退屈です。 難しさの障壁を私のゲームに導入することは興味深いものでした。 フェルディナンドと十分に自分を苦しめた後、私は遅くて巨大な痛みに耐えました。 最終的に、フェルディナンドは3つのマークを持つ私の最初のTier 8 TDになりました。 私はJagdtigerで旅を続け、簡単に3点を取得しました。 それから私は明るい未来を私の前に見ることができました。 この新たに創設されたプレイスタイルを続けて、私はマゾヒズムクラブに参加し、人々はゲームで最悪の戦車に3点を獲得しました。 私のガレージにフランス語のTDと他の恐ろしいTDを紹介して、私は珍しく予防的なプレイスタイルから学び始め、最後に3つのマークを取得し始めました。 私が最近FochとChurchill GCで3点を獲得した今日まで、このような惨めな旅は続けられました。

Q4: Could you join my SH?
Q4:私のSHに参加できますか?

A4: Sure! I would love to battle alongside with you. However I'm more inclined to playing Tier 8 SH. I would only play TDs though. My main battle tanks are the Ferdinand, Jagdpanther II and AMX AC 48, fun tanks are the T28, SU-101, ISU-152. But in Tier 6 SH, I would mostly be using Type 64 and rarely some other TDs.
A4:そうだよ! 私はあなたと一緒に戦うのが大好きです。 しかし、私はTier 8 SHをプレイする傾向があります。 私はTDだけを演奏するだろう。 私の主な戦車は、Ferdinand、Jagdpanther II、AMX AC 48、T28、SU-101、ISU-152です。 しかし、Tier 6 SHでは、ほとんどタイプ64を使用していて、まれにいくつかのTDを使用していました。

Q5: Join my platoon?
Q5:私の小隊に参加しますか?

A5: Sorry, I don't play in platoons unless a private DM is sent to my Twitter account (Please specify the tank's tier that you want to play with me, I only have tier 8 tanks ready for platoons). I normally am a solo player in random battles to try 3 mark challenges consistently without having partner death restrictions.
A5:申し訳ありませんが、プライベートDMがTwitterアカウントに送信されていない限り、私は小隊でプレイしません。(私にプレイしたいタンクの層を指定してください。 私は通常、パートナーの死亡の制限を受けることなく、一貫して3回の挑戦を試みるランダムな戦いのソロプレイヤーです。

Q6: Can you send me some of your battle replays?
Q6:あなたのバトルリプレイを私に送ることはできますか?

A6: Sure! Just send me a request as a private DM to my Twitter account. I will be happy to send you all my replays if you want.
A6:そうです! 私のTwitterアカウントにプライベートDMとしてリクエストを送るだけです。 あなたが望むなら、私はあなたのすべてのリプレイをお送りします。

Comments

Popular posts from this blog

Object 268 - 3 Marks of Excellence

M10 RBFM SIROCO - 3 Marks of Excellence

Violence's Favourite TD Locations